Bezorging op afspraak

Gratis bezorging vanaf €55,-

Speeltoestellen, speelhuisjes, schommels, zelf ontwerpen, extensies, modules, glijbanen Bezorgtijden: 5-10 werkdagen
Openbare speeltoestellen Bezorgtijden: 4-6 weken
Nest swing Bezorgtijden: 2-3 weken
Stainless steel slide Bezorgtijden: 2-3 weken

 

Je kan zelf een bezorgdag kiezen. We verwerken je bestelling na ontvangst van de betaalbevestiging. Dan wordt je bestelling geproduceerd en verpakt in een van onze distributiecentra en overgedragen aan de vervoerder. Deze bezorgt op werkdagen tussen 6.00 en 18.00 uur. 

We doen er alles aan om je bestelling op de gekozen bezorgdag te bezorgen. In uitzonderlijke gevallen kan het wat langer duren. De dag voor bezorging (einde middag) neemt de vervoerder contact op ter bevestiging en met een tijdslot. Dit kan per e-mail / sms of telefoon (anoniem nummer) zijn.

 

Normale pakketbezorging/ DHL

Gratis bezorging vanaf €55,-

Accessoires en (reserve)onderdelen Bezorgtijden: 5-10 werkdagen

 

De accessoires en (reserve) onderdelen worden door ons binnen 5-10 werkdagen verstuurd vanaf ons centrale magazijn met een pakketdienst. Zodra een zending wordt verzonden ontvang je een track en trace code.

Veelgestelde vragen

Waar bezorgen jullie?

Wij leveren in heel Europa en werken daarvoor samen met lokale distributeurs. Deze lokale fulfillment centers hebben onze artikelen op voorraad en combineren die met het het juiste houtpakket. Voor sommige regio's, postcode gebieden en eilanden geldt een langere levertijd en mogelijk extra kosten.

Waarom is mijn bestelling vertraagd?

Onze lokale fulfillment centers en onze transporteurs doen er alles aan om de overeengekomen levertijden na te komen. In sommige hele drukke periodes in het voorjaar in combinatie met nationale feestdagen kan echter zowel de productie- en ook de levertijd met enkele dagen uitlopen.

Wat bij de bezorging te verwachten?

De speeltoestellen worden plat verpakt geleverd als een groot pakket. Het pakket is zwaar en wordt vaak gelost met een pompwagen / heftruck. Het afleveradres moet daarom goed bereikbaar zijn voor een vrachtwagen met een laad gewicht groter dan 12 ton. Zorg dat je op de dag van levering, tijdens het afgesproken tijdvak aanwezig bent om te tekenen voor ontvangst van de levering. De bestelling wordt gelost naast de vrachtwagen op de stoep. Bij hoge uitzondering kan het nodig zijn om met de hand te lossen, de chauffeur kan daarbij om je hulp vragen.

Waarom is mijn bezorging incompleet?

We streven er naar om je bestelling in een keer te laten afleveren. In sommige gevallen komen de artikelen echter uit verschillende distributie centra en wordt de bestelling verdeeld over twee leveringen. Dit heeft geen gevolgen voor de kosten van de levering van jouw bestelling. Controleer de levering aan de hand van de meegeleverde pakbon.

Wat moet ik doen als mijn bezorging beschadigd aankomt, artikelen mist of onregelmatigheden vertoont?

Wanneer je bij de aanlevering (transport)schade constateert dien je dit direct op de vrachtbrief te laten aantekenen. Controleer uiterlijk 7 dagen na levering de bestelling op volledigheid en samenstelling aan de hand van de pakbon en de handleiding. Klopt er iets niet, bekijk dan onze klachten categorie.

Bezig met laden...